Today's Outfit

The Girl who holds the light

Top Unbranded, Hat+Pants+Bags set by GYMBOREE, socks PETITE MIMI, shoes COOL
Advertisements

8 thoughts on “The Girl who holds the light

  1. Iti,
    Setelah gw perhatiin ya, tuh pose bibir ZK kok samaan kayak pose bibir Ganesh ya. Apa semua toddler emang suka pose bibir begitu ya?

    Tapi ZK lucuk banget sih mau bawa tasnya sendiri. Ganesh mana mauuuu…

    1. itu bibirnya mah gak pose ndah, udah dari sananya gitu 😀 Emang sengaja gue latih sih biar bertanggung jawab sama tas-nya sendiri, gue kasih tau aja kalo pake topi n bawa tas artinya mau pergi..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s