JOTD · Today's Outfit

Weekend Outfit

Nyobain lagi model jilbab yang lain. Tdnya mau ala Hana Tajima gitu tp ko gagal 😀

inner ninja : Such!
Shawl : unbranded
Kaos Tunik : beli di Thamcit *teteup andelan sampai saat ini*
Belt : Zara
Kalung Bambi : beli di @mary_shoppins garage sale
Pants : Uniqlo
Shoes : Nine West

Advertisements

8 thoughts on “Weekend Outfit

  1. Cantik kali lagi Mak….tp pengen dong kasih tau liat kita foto yg bagian belakang kepala juga….pengen tau kayak apa belakangnya…:)

    *sorry minta nambah-nambah….mba dar…baik deh….

    1. hehe kpn2 kalo pake gini lagi yaa.. tp cuma dikasih bros aja ko mak dibelakang gitu dari kanan kiri depan ditarik ke belakang, ky tutorialnya di suchi utami itu loh..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s